Uzgoj Organskog Belog Luka

Postoje razno vreme kada se seje: Zimac i Letnji Beli Luk.


Klasičan Beli Luk
Beli Luk je poznati u narodnim lekovima, i u narodnim predanjima koristi se u svake svrhe, sadrži puno korisnih vitamina. Postoje i razne sorte, Bosut, Domaći Ozim, Labud i tako dalje, ja trenutno posedujem dve sorte belog luka, jedna je španska (ista je kao i svaki beli luk samo što je glavica veličine jedne srednje jabuke, tetka mi je donela iz švajcarske (tamo je kupila i nije hibrid niti GMO) a drugi sam nabavio od strine ona je imala dugo godina u bašti gajila ga pored cveća i mislila je da je sveće dok ja nisam otkrio da je ta sorta luka koja ima glavicu umesto čena, znači kao crni luk samo što je beli tačnije jedno-čen.

Sorta Jedno-Čenja Belog Luka
 Zimsko Sađenje. najbolje krenuti sa sađenjem sredinom Novembra, kada ste baštu uspremili od korova, napravićete dublja korita od 10-15 cm i poređati oljuštene čenjeve belog luka u zemlju, ali kada ljuštite onda ljuštite samo okolne čenjeve a sredinu nemojte saditi jer ne daje kvalitetne glavice. Zagrnite zemlju bez utabavanja i čekajte da prezimi, prvih toplih dana ga okopajte ako bude bilo potrebe.



Letnje Sađenje, najbolje je krenuti sredinom marta u napravljena korita u zemlji, zemljište bi trebalo biti dobro rastresito. Redovno ga održavajte i okopavajte i imaćete Beli Luk za primer, moj lično stav je da je bolji jesenji luk nego onaj što se seje na proleće.

Коментари

  1. Анониман8. март 2014. 01:55

    Da li ste razmišljali o tome da ponudite na sajtu RSS feed.
    Rado bih ga pratio.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na predlogu!

    Postavio sam Feed Burner, nikad nisam radio sa njim ali eto mislim da sam uredu ga postavio... Pozdrav, Svaki predlog je dobro došao

    ОдговориИзбриши

Постави коментар